torsdag 10 maj 2018

SOFFAN MADISON FRÅN MIO, HEMMA HOS OSS



MADISON FRÅN MIO

Här är den, nya soffan hemma hos oss. I mitt inlägg om 5 ljusa soffor med divan, så skrev jag att det lutade åt att vi skulle välja soffan Madison från Mio. En byggbar soffa med många möjligheter och som finns i massor av tyger. Det blev den, och nu har den äntligen kommit. Vi är så nöjda!


VÅRA VAL

Vi valde en soffa med divan. Jag tycker att divanen blev en bra lösning hos oss. Vi har blivit fem i familjen och de stora barnen har ofta kompisar hemma nu, så det blir inte färre i soffan om man säger så. Två soffor hade vi inte fått plats med och en hörnsoffa hade inte funkat så bra då platsen för TV:n är längre ut i rummet.




Det blev det fräscha gråbeiga tyget Yeti och valnötsben. Ja, soffan får täckas över lite under dagen när 1-åringen bl a använder den som gåstöd med inte alltid så rena små händer, men jag ville inte vänta typ fyra år till på att få ha en så ljus soffa!😉. Vi valde också att ha hela klädseln tvättbar. Nu ska jag hitta några fina prydnadskuddar. Tänker, kanske en zebramönstrad i beige och svart här och några stora sammetskuddar i greige.

Ha en fortsatt fin dag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg 

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har samma fråga, är ni fortsatt nöjda med soffan så här tre år senare?

    SvaraRadera