fredag 27 april 2018

STRINGHYLLAN - EN KLASSIKER SOM ALLTID PASSAR IN



STRINGHYLLAN FÖRGYLLER VÅR MATPLATS

Jag tror inte att jag någon gång har sett en bild eller en plats där en Stringhylla inte passat in. Med sitt stilrena retroutryck blir den alltid sådär diskret snygg och ändå kaxig. 


Det blev en vit hylla. Lite fegt kanske, men jag är mycket nöjd. Jag kanske ibland får piffa till den med något i färg...men jag älskar den såhär lugn. Vi äger faktiskt en gammal Stringhylla. Men den är inte i jättebra skick och teak passar inte på många ställen i vårt hem just nu. Men jag måste försöka hitta en passande och värdig vrå även till den. 



MASSOR AV ALTERNATIV OCH DELAR ATT VÄLJA MELLAN

Av de nyproducerade Strinhyllorna kan man välja mellan en hel del olika färger på hyllplan. Det finns också gavlar i plexiglas. 
Med lådhurtsar, vitrinskåp, tidskriftshållare mm. kan man kombinera och skapa en oändligt många fina och smarta lösningar till hemmet. Här t ex en smidig och snygg arbetsplats med arbetsskiva att hänga på gavlarna. Och kolla här nedan så härliga kombinationer.




Visst bir man inspirerad?
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Bilder: 1-3 Mia Ljungberg
Bilder: 4-9 Inspirationsbilder för Stringhyllan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar