onsdag 28 februari 2018

GOLD - ETT VACKERT LITET SATSBORD

KONSOLBORD ELLER KANSKE ETT LITE HÖGRE SATSBORD?

Jag ville ha ett flexibelt bord att ställa t ex växter, vackra böcker, en vas med blommor eller en lampa på. Det kanske blir ett konsolbord senare också, det finns ju så många fina av dem att välja mellan, men nu fastnade jag för ett mer flexibelt alternativ - satsbordet GOLD från Ellos. De handgjorda borden har har en metallstomme i guldfärg och skivor av marmor. Det lilla är 36x36 cm, och 51 cm högt. Det stora bordet är 41x41 cm och höjd 61 cm högt. Så snygga!

Sedan när jag börjar inreda, så ska jag visa er var de hittade sin plats hos oss.

Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin


Bilder: Ellos produkt- och inspirationsbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar